[2s.mk-friends] Работа за опен-сорс гикови

Marko Bocevski marko.bocevski at gmail.com
Thu Mar 19 19:34:36 UTC 2015

Поздрав до сите, не е баш на темата, но секогаш е добро кога има работа.
Освен PHP/Drupal, исто така се бара и UX гик за веб, десктоп и мобилни
апликации. Пратете ми мејл на marko.bocevski (at) gmail.com доколку сте
заинтересирани.

Млада и современа компанија со големо искуство во ИТ индустријата и
експертиза во Линукс технологии и опенсорс, има потреба од PHP Developer за
работа во веб технологии особено со Drupal.

Нашиот идеален кандидат:
* Течно говори Англиски јазик
* Владее веб технологии
* Има (повеќегодишно) искуство со Drupal
* Нема проблем со работа со Линукс или има желба да научи
* Се користи со термини како Jquery, Websockets, HTML5, PHP, nodejs...

Бенефити:
* Одличен надоместок и бонус шема
* Голем потенцијал за растење и развивање во ИТ индустријата
* Флексибилно работно време
* Можност за работа од дома

Доклолку се гледате себеси во овој оглас, ве молиме да аплицирате во најбрз
можен рок со CV. Интервјуа ќе вршиме константно и ќе ја пополниме
позицијата штом најдеме идеален кандидат на first-come , first-served начин.