[2s.mk-friends] ОДГ: Активизам за слободен софтвер, каде е?

Димитриј Мијоски dmjpp at hotmail.com
Wed Aug 24 14:57:53 UTC 2016

> Од: Ossm-members <ossm-members-bounces at lists.softver.org.mk> во име на Damjan Georgievski <gdamjan at gmail.com>
> еве може да се учестува на ова:
> http://sfk16.flossk.org/call-for-speakers/

Штом имам јасна идеја за говор, би направил. Таа третата точка што ја пишав за економијата ми е интересна, треба да се истражи некако.

Инаку кога реков дека можам да најдам публика, не би беше во мисла странски аудиториум,
ми беа во мисла овдешна публика, млади студенти, луѓе кои воопшто не знаат што е слободен софтвер.
Кај нив треба да им се претстави идеологијата со нејзините основи, 4те слободи за слободниот софтвер.
Дури понатаму би им се претставувале посложени идеи, пример идеи поврзани со економија,
со интелектуална сопственост итн.