[2s.mk-friends] Користење на хаклаб за изработка на игра - Unity

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Thu Feb 4 00:59:14 UTC 2016

> Несакам да звучам „злобниот“, но според муабетот што го слушнав преска, дечките се спремни да донираат ~20€ по човек. Ако се тројца, тоа значи дека месечно ќе се добива по 60€.

Не мора да значи. Остана отворен муабетот јас да им кажам доколку ние
имаме некаков минимум на средства коишто би ни биле потребни за да им
овозможиме да го користат просторот. Баш поради високите сметки за
струја и останатите трошоци.

Инаку, забелешката ти е на место.

> Ова се повеќе ми звучи како co-working space и се отвора повторно муабетот од порано. Дали сакаме хаклабот да отиде натаму?

Веројатно ќе се сведе на тоа, да. Ако не ни одговара хаклабот да се
користи и за co-working тогаш тоа треба некаде јасно да стои напишано
за веќе да не се наоѓаме во вакви ситуации.

Поздрав,
Гоце

--

Goce Mitevski