[2s.mk-friends] Проверка на правопис на македонски со Hunspell

Димитриј Мијоски dmjpp at hotmail.com
Sun Jul 3 12:08:23 UTC 2016

Здраво до сите,

Само да кажам дека проектов тече полека. Работиме двајца поредовно.
Има два дела од проектот:
1. Средување речници
2. Средување правила.

За првиот дел може буквално секој со компјутер да помогне и направив да биде што полесно за секој да може да придонесе, само следете го линков: https://dimztimz.github.io/hunspell-mk/ , се работи директно во прелистувач. Се надевам некои луѓе од тука ќе придонесат барем малку за тој дел. Можете слободно да споделите.

За вториот дел се потребни специфични знаења, но сега засега не работиме на него додека не се заврши првиот дел.