[2s.mk-friends] Моја дигитална библиотека/архива: од корисник до аматер-библиотекар/архивист

Damjan Georgievski gdamjan at gmail.com
Wed Nov 16 17:19:41 UTC 2016

Пријавување на:
https://docs.google.com/forms/d/1-ovum5WjFHVjtOuir6hbecLmVaZNAva2bq5ccbN1Sq8/viewform?edit_requested=true#responses

copy/paste од најавата:

»

Работилницата се одржува во рамки на КРИК - фестивал за критичка
култура (http://kontrapunkt.weebly.com/). Можете да се пријавите за
оваа работилница до 23 ноември 2016.

Предавачи: Томислав Медак и Марсел Марс
Датум: 25 и 26 ноември
Време и место: од 11:00 -15:00 во Чифте Амам, Стара Скопска Чаршија

https://www.memoryoftheworld.org/

Како да дигитализирам книги, списанија и архивски документи? Каде
можам да најдам електронски книги, списанија и документи? Кој е
најдобриот начин да ја организирам мојата електронска колекција на
архиви? Како да ја споделам истата? На кратко, како да бидам добар
архивар и библиотекар? Како најдобро да ги користам документите и
публикациите во моите истражувања? Како можам да креирам библиографија
и да создадам збир од цитати?

Ако се соочуваш со вакви и слични практични грижи, те покануваме на
работилницата „Моја дигитална библиотека/архива“. Ќе ви го прикажеме
процесот на дигитализирање, создавање и споделување на дигитална
колекција и притоа ќе ви помогнеме да го организирате вашиот
истражувачки процес со дигитални документи и архиви. Донесете го
вашиот компјутер и, доколку користите, вашиот e-book ридер. Ве
советуваме претходно да ги инсталирате потребните бесплатни алатки:
Calibre (http://calibre-ebook.com/) и Zotero
(https://www.zotero.org/).

«

--