[2s.mk-friends] 33C3 / Карти / Идење

Arangel Angov arangel.angov at gmail.com
Sun Oct 23 10:59:11 UTC 2016

смештај?

https://generatorhostels.com/en/destinations/hamburg/

тука сме биле добро е блиску до Hauptbahnhof има директ U/S воз до HCC.

ја пошто доаѓам еден ден покасно и си идам еден ден покасно (27-31) ќе си
резервирам тука кревет ако нема одговор на мејлов за 3 дена од сега (чисто
од искуство дека знам дека тредов може да се влече буквално до декември).

постои и опција airbnb ама за тоа треба уште поголема волја и координација
:)

ако има заинтересирани ве молам пишете побрзо да се организираме на време
дека ќе снема кревети.