[2s.mk-friends] Интернет-пристап во КИКА 3.0

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sat Dec 2 13:08:52 UTC 2017

Здраво,

Jа преселивме КИКА во новите простории
[http://blog.spodeli.org/2017/11/blog-post.html] и додека го уредуваме
просторот, имаме проблем да обезбедиме пристап до Интернет. Една
опција е секако, да си плаќаме месечна сметка за Интернет, но пред тоа
би сакале да видиме кои ни се можностите за донации од локалните
провајдери.

Има некои разговори за донација од Македонски Телеком, но ништо уште
не е сигурно.

Ве молам, сите што ја читате листава и би можеле некако да помогнете
да оствариме некаква долгорочна соработка со VIP.One, Телекабел или
Neotel, да се вклучите во дискусијава.

Многу ни се брза и настојуваме што е можно поскоро да ја вратиме во
фукнција целата инфрастуктура на КИКА, заедно со редовните настани.

Новиот простор (во непосредна близина на хотел Дувет) е супер и, меѓу
другото, ќе ни овозможи непречено функционирање во зима - една од
причините зошто сменивме местоположба.

Фала,
Гоце

--