[2s.mk-friends] Активизам за СС во образование, администрација и политика

Димитриј Мијоски dmjpp at hotmail.com
Mon Feb 13 21:27:51 UTC 2017

From: Novica Nakov <nnovica at gmail.com>
Sent: Monday, February 13, 2017 21:57
> И закони се менуваат.

Ама потешко.

> Конкретно, овде веќе е вид на документ што е во таа форма готов и наједноставно е така да продолжи.

Хмм, а ти мислиш истиот документ да се праќа? Тој веќе еднаш не успеа. Во ред е, може да се обидеме со истото ама тоа секако не е доволно. Документот има само стратешки одлуки, нема конкретни мерки како да се направи ова или она. Документот може да биде почетна точка.

Мене идејата ми е да има некој континуиран активизам и притисок преку кој ќе се изготват поконкретни мерки за премин кон слободен софтвер кои ете можат да се запишуваат и евентуално да излезе упатство или закон или што и да е.