[2s.mk-friends] Fwd: [ИДЕЈА] Релоцирање на хаклабот

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Mon Oct 16 17:03:05 UTC 2017

Здраво,

Има отворен конкурс на Министерство за култура до 15. ноември 2017, на
којшто можеме да се пријавиме и многу веројатно, да добиеме некаков
буџет, за слободна култура и споделувње на знаење.

http://kultura.gov.mk/index.php/konkursi/3066-------------2018-----

Ја споделив страницава и на IRC пред некое време, ама претпоставувам
не сте ја виделе или сте ја изигнорирале.

Поздрав,
Гоце

--

Goce Mitevski