[Mozilla] TODO за настанот

Ana Risteska a.risteska at gmail.com
Tue May 6 09:32:32 UTC 2014

>  * Храна : Бравос (Горјан: ќе контактирам да ми кажат се детално што имаат
> за да установаме колку пари ќе ни е тоталка)
> http://www.restorani.com.mk/restoran/restoran_bravos_klub/149
> сендвичи, пици

Го ѕирнав менито, па вака мислам

- За сендвичите, кои ќе бидат појадокот, мислам дека се најокеј:

Француски: шунка, кашкавал, домат, марула, мајонез - 100 ден
Клуб сендвич (може е најсоодветна опција дека се триаголничиња, кои добри
се за дозирање, во споредба со еден голем сендвич) - 120 ден
Вегетаријански: марула, печурки, тиквички, домат, краставица, балсамико -
100 ден

Сендвичиве идат сите со помфрит

- Пици
Капричиоза: сос од патлиџани, кашкавал , шунка, шампињони - 180 ден
Вегетаријанска: тиквички, модар патлиџан, шампињони, домат, пиперка,
маслинки - 190 ден