[Mozilla] интернет

Nikolco Gosev nikolcogosev6 at gmail.com
Tue May 6 22:51:52 UTC 2014

Во случај да не обезбедете интернет од телеком би можело тие што се на
финки да се најават на едуроам мрежата и да креираат хотспот од лаптопите
:) Пошто има околу 5-6 што се на финки а најверојатно имат и лаптопи секој
да креира хотспот, да ги поделите учесниците кој каде и да се поврзат :)

Поздрав,
Ники