[Mozilla] Пијалоци

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Fri May 9 08:18:46 UTC 2014

Димитар си ми пратил само бр. на фактура и износ, тоа неможам да го
платам никако.

Исто како да си ми дал име и презиме и град, а не и адреса, така што
не знам кај да одам коа ќе го најдам градот.

Ми треба жиро сметка.. Амаа пошто е касно сеа за тоа ќе извадам се во
кеш пари и ќе ги платиме на лице место.

Координирај ги тие од дома.мк дека утре ќе им го платиме пијалоците
кога ќе ги испорачаат.

Стама

--
Igor