[Mozilla] Состанок за WebMaker html/css работилница

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sat Oct 11 12:05:42 UTC 2014

Здраво,

Јас нема да стигнам за состаноков.

Пишете некаде што сте се договориле, за да имам на што да се навратам.

Поздрав,
Гоце

--

Goce Mitevski
Independent Professional (Graphic and Web Design)

■ http://www.linkedin.com/in/gocemitevskihttp://www.behance.net/GoceMitevskihttp://www.nicer2.com/abouthttp://monsteer.deviantart.com/http://www.vimeo.com/gocemitevski

I'm on Twitter: @GoceMitevski