[Mozilla] Недовршени активности во врска со буџетот на хакатонот

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sat Sep 6 10:00:33 UTC 2014

> Според мене наједноставно е горјан да ги уплати парите како донација на слободен софтвер на жиро сметка со шифра 862.

Овде стои шифра 562: http://b10g.spodeli.org/p/blog-page_19.html

Горјан, на горната адреса имаш целосни информации за уплатницата.

Поздрав,
Гоце

--

Goce Mitevski
Independent Professional (Graphic and Web Design)

■ http://www.linkedin.com/in/gocemitevskihttp://www.behance.net/GoceMitevskihttp://www.nicer2.com/abouthttp://monsteer.deviantart.com/http://www.vimeo.com/gocemitevski

I'm on Twitter: @GoceMitevski