[Npss] права и тендери

Filip Stojanovski filip at metamorphosis.org.mk
Mon Nov 15 09:53:23 CET 2010

Здраво Ванчо и сите други,

Во врска со канењето на настани, претходно споменатата работилницата
беше од затворен тип, но предвидено е и продолжение на истата во рамки
на конференцијата е-Општество на 1 декември 2010.

Би сакал да ја искористам оваа прилика да Ве поканам да земете учество
на конференцијата, при што ќе има дополнителни можности за дискусија.

Годинашната тема на конференцијата е „е-Влада за зголемена ефикасност и
транспарентност“, а конференцијата ќе обезбеди простор за собирање на
претставниците на институции и организации кои работат на развој на
информатичко општество, овозможувајќи нивно вмрежување со
заинтересираните страни кои на прашањата за реформа на јавната
администрација и справување со прашањата на ефикасност, транспарентност
и отчетност пристапуваат од други агли, со што ќе се обезбеди
комбинирање на искуства со и без примена на нови технологии.

Повеќе информации, нацрт-агенда и формулар за пријавување со достапни на
официјалниот веб-сајт
http://www.e-society.mk

За учеството не се плаќа котизација, влезот е слободен, но од логистички
причини бараме најава преку сајтот.

Се надевам ќе се видиме и таму.

Со почит,
Филип