[LUG] OpenOffice Localization

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Dec 12 11:17:42 UTC 2002

----- Original Message -----
From: "Georgi Stanojevski" <georgis at unet.com.mk>
To: <lug at lists.linux.net.mk>
Sent: четврток, 12 декември 2002 11:51
Subject: Re: [LUG] OpenOffice Localization

> Помага ли глосарито на некој начин автоматски при преведување?
>
> Ако не, нема сврха да го преведуваме. :)
> --

Помага. Тоа и е поентата на глосарито.

Денес го симнав сорсот од OpenOffice (130МВ) и пробав да ги екстрактнам
стринговите за преведување. Испадна дека морам да го компајлирам целиот офис
за да добијам некои 3 алатки за extract/merge на стринговите. Евентуално да
симнам друг сорс (110МБ) од кој можат да се искомпајлираат тие алатки без да
се компајлира остатокот.

Сега им пратив мејл на дечките од ОО, за да ми кажат некој поедноставен
начин за добивање на стринговите.

Не ми е јасно, зошто не го организирале локализирањето културно како во KDE
и GNOME. Ова е цела филозофија. У ПМ!

--
Stojmir