OpenOffice Localization

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Thu Dec 12 12:04:32 UTC 2002

Види ја колку што сватив од пораката на тој типацот што објаснување
зањто ни треба прво тоа да го преведене е дека во glosary-то уствари се
сместени  предефинитани термини, нешто како речник за openoffice.org, и
поентата е по него да се водиме при преведувањето, пошто тие термини
многу често се сретнуваат низ целиот пакет.