[LUG] Re: aj i od mene sefte ...

Novica Nakov novica at bagra.net.mk
Wed Jul 10 08:01:35 UTC 2002

Во својата последна порака, Ivan Stojmirov напиша:

| Е .. како бе? ништо да нема?
| подобро е вака... да се знае дека е од мејлинг листа  :)

Не го тргајте ако сте сигурни дека тредовите нема да се сјебат. []-)

| него, да не има некој против за оваа листа да се синхронизира со њуз
| (mk.comp.os.linux)?

Ако работи синхронизацијата добро, зошто би имале против? И дали
пораките од њуз ќе стигаат тука. Ако на порака од листава која стигнала
на њуз јас направам reply кај ќе иде она? На њуз, или и на њуз и на
листа?

(само реков, ако пораките идат и таму и ваму, тргнетеме од листава, да
не трошам бендвајт џабе []-))

A da, според мене, треба да се објави постоењето на  листата и секој да
може сам да се зачленува. И мислам дека откако ќе помине овој трајл
период да почне да се администритра листава, со цел да нема правење бош
муабети.

--
Новица

Question Authority Think For Your Self