[LUG] Re: aj i od mene sefte ...

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Wed Jul 10 17:25:27 UTC 2002

На сре, 10 јул 2002, Ivan Stojmirov напиша:

> Е .. како бе? ништо да нема?
> подобро е вака... да се знае дека е од мејлинг листа  :)

Абе имаш во Аутлукот да си наместиш филтри во посебни фолдери да ти ставаат
мејловите од различни мејлинг листи...ваљда не читаш се во еден Inbox.

> него, да не има некој против за оваа листа да се синхронизира со њуз
> (mk.comp.os.linux)?
>
> (мејнтејнерот на  од news.mt.net.mk на пример?)

Не воопшто, никој нема да прави проблеми!

Jас сум за да се синхронизира...пошто на news може секој да чита и без да
се пријави...и така поголем квалитет се добива.
Мене лично подобро ми е на news да читам.

А од друга страна има луѓе кои ги мрзи да подесуваат news клиент па полесно
им е на мејл...што со синхронизација се средува...т.е. се задоволуваат и
едните и другите.

--
Glisha