[LUG] predavanja linux chetvrti kat

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Fri Nov 1 21:05:26 UTC 2002

On Fri, Nov 01, 2002 at 03:21:56PM +0100, Darko Nikolovski wrote:

>  Абе а да кажевте каде се тоа предавањата, кога да се појавам, што треба
> да се предава и слижно . . . . да не отидам таму и да почнам . .  . ајде
> сеа администрација на SAMBA сервер, а после и малку румба може да
> заиграте . .  јас само ке посматрам :)))

Абе по колку пати да повтарам.

Логирање, одлогирање, гасење...палење програми, листа на програми, гасење,
минимизирање, максимизирање, работа со маус (потато гај), работа со
тастатура сите дугмиња, кедит, па конуерор снимање во хоум, правење дирови,
преименување и све околу тоа, работа со дискета, и работа во терминал
истото што го работевте во конљуерор.

Тоа треба за два дена. Освен ако нејќе некој да си ја доврши групата па и
Стаофис во пон и вторник да им објаснува. :)

--
Glisha