[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Nov 12 13:27:30 UTC 2002

На пон, 11 ное 2002, Damjan Georgievski напиша:

> нема доволно место ни во едното ни во другото.

Е незнам каде никаде нема место така. Хол на ЕТФ...па ќе бараме слободна
незаклучена просторија (читалната)...ако не не набркаат во осум саат? :)

> BTW - седиштето не ли е оспособено за собири?

И за тоа треба да праиме муабет како што пишав.
Седиштето на Пцинфо тука во парк што е не ќе може да го користиме,
ќе биде магацин под клуч.
Али за во среда ваљда може да се собереме, пошто уште не се преселени
иако тоа е помало од сите наведени кафани. Игор?

Игор рече дека можеме компјуерот да го ставиме во новото седиште на ПцИнфо
што ќе има некоклу канцеларии и ние ќе го ставиме во едната кај што ќе има
повеќе компјутери. Јас начелно не гледам проблем пошто рече дека во работно
време можеме било кога да доаѓаме, а после тоа со претходен договор со Уфо
или некој друг кој има клуч. Нема да биде само наше, ама ако некој има
друга идеја за место, гаража некоја што не ја користи?

Ама ова не треба тука да го пишувам туку да се видиме и да се договараме,
пошто многу еднонасочно ми е и има многу други работи, кои неможам да ги
срочувам во текст. :)

--
Glisha