[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Tue Nov 12 19:29:20 UTC 2002

Супер е идејава да се напраи ИРЦ сервер или пак да се отвори некој канал
на Ундернет кај што би можеле да се собираме додека сме онлајн и каде
што луѓето би можеле да не најдат... Но мислам дека сега потребен ни е
вистински (физички) состанок, за да догвориме и да расчистиме некои работи.

Кафаната кај МКЦ многу е далеку, некаде по накај Центар да пробам да
резервирам во Пингвин Паб ако сакате?...

 ufo