[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Nov 12 19:32:20 UTC 2002

На вто, 12 ное 2002, Darko Spasovski напиша:

> Jas imam drug predlog. Bidejki ionaka celava rabota so sostanoci ne odi
> bas najdobro (to est odi dobro, ama za vas sto ziveete u Skopje, ili vo
> najmala raka imate stan ovde), a za nas od "nadvor" uopste ne odgovara,
> ili totalno ni go komplicira zivotot -- predlagam da sostanocite gi
> drzime na ... INTERNET!

Одлична идеја.

Но, овој пат сепак уживо (тие што можат) за да ви земе благајникот пари и
да може да оди некаде да се почасти. :)
A каде е сеуште прашањето? Pred PcInfo па ако се многу луѓе ќе се
договараме таму?

ПцИнфо е од Климент Охридски булеварот накај Влада, покрај Академија па лево,
па одма втората уличка пак лево. Обраснато е со грмушки неможе да се
промаши.

Ова со ирц-от е стварно добра идеја. Нема потреба од никакво дигање ирц
сервери го имаме ундернет. :)
Aj во четврток, петок да закажеме еден онлине состанок.

--
Glisha