[LUG] Re: [LUG] Успешна Продажба!

Stojcev Darko atom1c at linux.net.mk
Wed Nov 13 20:06:10 UTC 2002

> Отиде вториот компјутер. Ај на здравје! утре ќе распределиме хонорар а
> сите се сложивме дека човекот што треба да части пиво е Дарко Стојчев! :-)

Нема проблем, доколку пивото е коперациско. *У* пингвин паб може да части
еве некој од овие што работат...глиша? стојмир? снајпер?

А кој тоа таму постигна консензус дека ја треба да одвојам од буџетот за
частење?

Ивс логото повише одговара за туристичка агенција со мултипни аранжмани на
бахамите и аљаска соодветно. И мн е широко. :) И сонцето изгледа
радиоактивно :) Мене лично сури3.јпг на златко ми се свиѓа највеќе.