[LUG] IRC SOSTANOK, SOSTANOK VO ZHIVO

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Sat Nov 16 03:11:18 UTC 2002

Damjan Georgievski wrote:

> Немојте redhat да сте инсталирале ќе ве убијам :)

Ова не е доволна причина за смрт. Предлагам првите 10GB да ги поделиме
на 4 (или 3) дела од по 2.5GB на кој ќе може да инсталираме различни
линукс (BSD?) дистрибуции. Последнат 4 -та партиција може да остане како
тест празно место каде секој ќе може да си инсталира своја дистрибуција
и да си ја тестира без да им наштети на другите работи.

Остатокот од 20ГБ може да биде како голем хоум директориум каде ке имаме
кориснички акаунти за работа, а воедно ќе има и доволно простор за еден
куп исо имиџи за после да може да ги режиме нали.

Се соглесувам првиот и основен линукс да биде Слеквер само ако Дамјан се
согласи да го суреди како треба - инаку ставаме Ред Хет :_)

Бидејќи го имаме компјутреов - најлесна акција за почеток може да ни
биде можноста секој да си донесе ЦД и да му изрежеме било каков линукс
дж(џ)абе. Нешто како Burnfest :_)) Идејава може да се реализира идниот
викенд преку ден.

Е за ова заслужува ле морт.

--
..-. I fought the law and the law won .-..