[LUG] testiranje

Damjan Georgievski gdamjan at on.net.mk
Mon Nov 18 09:55:28 UTC 2002

> Мислам дека е малку поважно од преведувањето сите апликации да си
> работат убаво со македонска кирилица... Да се види под кои точно услови
> не работи приказот, принтањето, итн. Еве неколку примери:
>
> - Во OpenOffice.org што доаѓа со RedHat 8 во некои големини фонтот си е
> кириличен, а во други се појавуваат коцки. Сепак, ако тоа што е напишано
> се печати, нема коцки.

веројатно не користиш TTF фонтови во ОпенОффице-от. Пробај со ТТФ и
види дали тоа ги решава проблемите (јас не сум го видел овој проблем)

> - Acrobat Reader 5 паѓа ако се повика од околина со македонско локале;
> треба да се повика со ???LC_ALL=C acroread???

Ова не се случува кај мене (со iso-8859-5 локале), Акробатот се жали
дека локалето не е подржано али не паѓа. ако ставам УТФ-8 локале паѓа
на "About AcrobatReader" но не на pdf-а. Акробат 5-ка е.

> - Тастатура во X се мести на повеќе начини, и од КДЕ и од ГНОМЕ и
> директно во X, и секое местење си има специфики... На пример во КДЕ може
> да се направи да светнува ScrollLock кога ќе се промени тастатура, а не
> може да се мења само со контролни копчиња без конкретна буква.

најбоље е со:
    setxkbmap -layout mk -option grp:ctrl_shift_toggle -option \
    grp_led:scroll -option grp:menu_toggle

> - Префрлањето во utf-8 во најновите Редхет и Мандрак е хаос

дефинирај хаос.

--
Дамјан

          Во комунизмот човек експлоатира човека...
          ...во капитализмот е точно обратното.