[LUG] lokaliziranje distribucii

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Mon Nov 18 22:58:16 UTC 2002

Damjan Georgievski wrote:

>незнам?!? во кои го има? како каква опција?

Па во СИТЕ што ќе ги отворам :_) Пример: de, ru, bg, be...

Види и сам како се ставени - инаку кај сите го има на крај од

xkb_symbols "basic" {
}

а кај некои и кај сите варианти

>shift-capslock заклучува кирилица (toggle)

Мислам дека оваа линија го повикува дифолт модифаерот кој е сетиран:

modifier_map Mod3   { Mode_switch };

и со неа ќе немаме потреба од тоа "grp:alt_shift_toggle" или се лажам?

Ќе пробам, па ќе информирам.