[LUG] testiranje

Damjan Georgievski gdamjan at on.net.mk
Tue Nov 19 10:59:39 UTC 2002

> Без menu, плиз...
> Но, всушност, и не е толку важно тоа, затоа си постои сорс код...

абе што знам еднаш се прави тоа, голем кур ако нема мени и сл.

> Па, не изглеа добро. Не сум видел што е проблемот, иначе ќе пишев.

?? - не си баш јасен

Колку што ми е мене познато, во KDE нема проблеми со UTF-8. Веројатно
истото важи и за Гноме 2 (за Гноме 1.4 не знам).

Познати проблеми со УТФ-8 се во BASH, Readline, ncurses, slang и сл.

--
Дамјан

            0 and 1. Now what could be so hard about that?