[LUG] testiranje

Damjan Georgievski gdamjan at on.net.mk
Tue Nov 19 20:19:11 UTC 2002

> Да, за стрингови треба да се користат функциите од wchar.h, наместо
> стандардните... за секоја strxxx постои wcsxxx. (или од unicode.h?)

wchar под Linux e UCS-32, што значи 4 бајта по буква фиксно. тоа е мал
проблем, а и ќе треба интерно да се конвертираат сите стрингови.

Она што всушност е потребно за добра УТФ-8 подршка се неколкуте mb*
функции, пошто освен диспаритетот буква != бајт, стандардните str*
функции во glibc-2.2 си ја завршуваат одлично работата и со UTF-8
стрингови (нормално кога е вклучено УТФ-8 локале)

--
Дамјан

hundred-and-one symptoms of being an internet addict:
21. Your dog has its own home page.