[LUG] "default encoding for the user"

Danko Ilik danko at on.net.mk
Sun Nov 24 09:56:15 UTC 2002

И јас сум за utf-8.

Има ли некој ништо против?

> Добар адут за utf8 е и непостоењето на буквите Е и И со апостроф
> (цртичка) во досегашните 8 битни енкодинзи - може ли некако да се
> дополни тастатурата да ги подржува овие букви под утф?

Тие букви постојат во јуникоуд?
Или би требало да постојат со имплементација на нивото на јуникоуд во кое што
може да се комбинираат карактери? (заборавив како точно беше ова..) (дали е
имплементирано тоа ниво?)

> До сега сум задоволен од utf8 прикажаното во RedHat 8.0, но морам да
> кажам дека воопшто не сум задоволен од utf во Mandrake 9.0 - ќе мора
> да поработат на тоа - дури ни Mandrake coontrol-center не работи под
> утф.

Кај да е ќе инсталирам Мандрак пак, па ќе се среди нешто...

Патем, малите љ и њ ми се л и н во некои(!!) (truetype) фонтови под Редхет
8.0. Порано не сум го сретнал тоа... На некој друг му се случува?

--
9CDB A748 41C1 B0CE EC70  1B6C 65B8 A8A5 C603 5771