[LUG] "default encoding for the user"

Дамјан Георгеивски penguinista at on.net.mk
Mon Nov 25 10:40:52 UTC 2002

> iso5 скоро и да не се користи во светот (цел свет) - освен кај нас,
> па послаба е подршката, а и кај нас распространетоста не е баш
> голема - најчесто се користи win1251 - бтњ и бугарите користат
> 1251, додека србите се што можат го прават на латиница (кај нив и
> латиницата е исто така официјална).

Тоа не е многу битно, плус сигурно е подобра подршката во X за iso
него за cp1251. - BTW конвертирањето денес е многу лесно.

> Добар адут за utf8 е и непостоењето на буквите Е и И со апостроф
> (цртичка) во досегашните 8 битни енкодинзи - може ли некако да се
> дополни тастатурата да ги подржува овие букви под утф?

ова може и сега со compose копчето - стискаш compose (right-win кај
мене) - пушташ - стискаш `  - пушташ - стискаш и -> и ја добиваш
буквата. Ова во UTF-8 locale only нормално.
за жал не многу фонтови ги имаат овие букви (ниеден TTF фонт на
пример).

е сега, може да има мал проблем со Compose спецификацијата во X-от, не
е технички - не сум сигурен моментално кои compose варијанти ги има
во /usr/X11R6/lib/X11/locale/en_US.UTF-8/Compose - ќе треба да видам
што е планот на XF86 по ова прашање. Очигледно не сакаат све да
ставаат во овој фајл, па малце го осакатиле...

> До сега сум задоволен од utf8 прикажаното во RedHat 8.0, но морам
> да кажам дека воопшто не сум задоволен од utf во Mandrake 9.0 - ќе
> мора да поработат на тоа - дури ни Mandrake coontrol-center не
> работи под утф.

како работи во конзола? Мислам на УТФ во редхат.

--
Дамјан

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.