[LUG] "default encoding for the user"

Дамјан Георгеивски penguinista at on.net.mk
Wed Nov 27 12:07:12 UTC 2002

> Одлично!
>
> А 0450 и 055D се малите букви.
           ^^^^
   045D ---/
 :)

> Ревизијата 1.4 на твојата X тастатура не ми компонира. (со десно
> вин-копче)

За да компонира треба:
 - да бидеш во UTF-8 локале
 - провери со xev дали ти дава Multi_key кога ќе го притиснеш тоа
   копче
 - се надевам не ти е зафркнат
	/usr/X11R6/lib/X11/locale/en_US.UTF-8/Compose
   таму се дефинирани шемите на комбинирање (побарај 0450)
 - притискаш compose-пушташ, притискаш ` (под escape)-пушташ,
   притискаш и (кирилично)-пушташ

--
Дамјан

      Unix gives you enough rope to shoot yourself in the foot.