[LUG] До кај сме?

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Oct 8 14:04:47 UTC 2002

На вто, 08 окт 2002, Ангов Арангел напиша:

> Што се случува Глиша до кај е работава?.. дај да се собереме
> утре-задутре да донесеме по 200 денари и да почнеме да бркаме работа за
> регистрација... Го прегледа ли статутот некој?

ЕБИ СЕ ТИ ВО Г`З!!!
Ми прати ли матичен број и како треба да изгледа печатот!!!???

Инаку све е готово, уште Програмата за работа...ваљда ќе ја направам до
вечер.

Mислев после да пишувам, ама ај...

1. Треба и адреса на основачите...сакате да пишеме само пет души или сите
15 што беа во Пингвин паб? (ЗНАЧИ ПРАТЕТЕ МИ ГИ И АДРЕСИТЕ НА МЕЈЛ!!!)

2. Името неможе да биде СС-Македонија...мора согласност некаква од
Министерството за Правда ако сакаме Македонија да стои...сеа ќе биде само
Слободен софтвер освен некој ако има желба да брка таа работа?

3. Тоа одредбата за жиро сметка во примерокот кој го добив јас не стои, па
треба да прашам дали смее да стои кај нас во статут...ако не ќе го бришам и
после ќе донесеме друга одлука ако треба одлука, ако не ќе се договориме
кои тројца да бидат потписници.
-Некој нека праша во Банка комплетната процедура за отварање девизна и
денарска жиро сметка (кое решение, колку лица...)!

3.1 Ни требаат све на све 3000 денари за во суд+незнам колку за печати да
се направат. (тоа може некој да праша колку пари е)...идната недела да се
видиме пак да се потпишеме и да собереме пари.

4. Игор за штабот на  Кукушка бр. 15 поопширно малку пиши...рече дека е 6
години...дека сега за сега немора кирија...после тоа колку е киријата и
отприлика сметките.

6. Новица и Ивс, до кај сте со логото (очигледно до никде :) )...направете
го.

7. Исто така објавувам конкурс за идејно решение за Пристапниците и
членските карти (книшки), награда нема. :)

8. За тие што не беа во Пингвин паб, во суштина за сите - долу се примероци
од тоа што ни треба, статутот што го разлгедувавме и целите и задачите.

Претседател е Стојмир, тие што се во изршниот и надзорниот орган не се
баш битни ( :) ) пошто и стојат ако случајно некогаш имаме многу членови...
сега и така све ќе се договараме сите заедно!

Претседател мора пошто мора да определиме едно овластено лице да не
преставува во суд, во полиција...

Само за жиро сметките ќе треба здраво да се договориме кој ќе
биде задолжен за нив, со надеж дека ќе имаме пуно пари за да
праиме тоа што сме наумиле. :)

http://www.mksoftver.org/ssm/ssm-html.tar.gz
http://www.mksoftver.org/ssm/ssm-word.tar.gz

--