[LUG] До кај сме?

Novica Nakov novica at bagra.net.mk
Tue Oct 8 14:52:19 UTC 2002

Во својата последна порака, Georgi Stanojevski напиша:

| 1. Треба и адреса на основачите...сакате да пишеме само пет души или сите
| 15 што беа во Пингвин паб? (ЗНАЧИ ПРАТЕТЕ МИ ГИ И АДРЕСИТЕ НА МЕЈЛ!!!)

Ај без замарање, нека има само 5.

| 2. Името неможе да биде СС-Македонија...мора согласност некаква од
| Министерството за Правда ако сакаме Македонија да стои...сеа ќе биде само
| Слободен софтвер освен некој ако има желба да брка таа работа?

Ова се знаеше одамна. Јас зборев прошлиот пат, ама никој не ме слушаше.
Пиши сега ОСС и крај.

| 6. Новица и Ивс, до кај сте со логото (очигледно до никде :) )...направете
| го.

Што Новица? Демо верзија на логото има. Ивс збореше некое друго ќе
правел пошто не му се допаѓало ова. Ако го избираме гулапчето, тогаш
Златко е на потег.

| 7. Исто така објавувам конкурс за идејно решение за Пристапниците и
| членските карти (книшки), награда нема. :)

Абе ко од библиотека едни такви картончиња и крај.

По другите точки немам што да кажам. И Глиша чил бе. Ова Македонија,
Балкан. Тука работите се случуваат бавно и каснат по неколку века.

--
Новица

Декриминализирај, регулирај, оданочи.