[LUG] RE: [LUG] До кај сме? Do evropska UNIJA, uste samo mallku

Igor Petreski direktor at pcinfo.com.mk
Tue Oct 8 15:07:29 UTC 2002

Маилот не е за понатамошна редиструбуција.

ШТАБОТ веројатно овој месец се ослободува (ние одиме во центар, кај
мекдоналдс). За почеток нема да имате кирија, а ако за 6 години не си
купиме зграда, јебига ќе се преговара со газдите за кирија. Инаку
сегашната кирија е 75 Евра месечно + Крсте по потреба ако го сакате.
После нашето селење (на ПЦИНфо+) овие простории ќе ги користиме како
магацинче (една+1/2 од другата) значи имате на располагање оклу 30-50
квадрати, што и не битно ако нема опрема.

Пошто има претседател, нека оди мо Мин. За правда и нека добие
одобрение-решение, затоа што името го изгласавме, и нема да бегаме од
обврските.

ОБАВЕЗНО, претседателот да не пријави за НВО манифестацијата или нека си
задолжи човек за тоа. Пријавување до 10-ти, значи уште утре и задутре.

Инаку M$ денес одржа конференција (со другите ИТ фирми барем најавија
100-тина во кои веројатно ги сметале и one man фирми што продале 2
компјутери во 3 години!?) за побрзо плаќање на софтверот. Времето не
РАБОТИ за нас и слободниот софтвер.

Толку за сега