[LUG] RE: [LUG] До кај сме?

Igor Petreski direktor at pcinfo.com.mk
Wed Oct 9 09:43:54 UTC 2002

За печатот:
Печатот е на СС е во тркалезна форма, од внатрешнта страна на кругот
стои испишано името на организацијата со кирилично и латинично писмо. На
средина на кругот стои логото на организацијата
Штембилот на СС е во правоаголна форма, редоследно во хоризонтални линии
се испашани името на организацијата со кирилично и латинично писмо. На
штембилот стојат и линии за деловоден број и датум, како и градот на
седиштетот на организацијата

Вака би требало од прилика да изгледа дефиницијата за печатот на
организацијата, во статутот. Значи нема два печата има печат и штембил.

За Стојмир,
Министерство за правда
"Димитрие Чуповски" бр. 9, 1000 Скопје
тел: 117-277, факс: 226-975