[LUG] Za sostanokot...

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Oct 15 22:36:22 UTC 2002

On Tue, Oct 15, 2002 at 11:46:17PM +0200, Ангов Арангел wrote:

>  Па ако не бидам меѓу оснивачните значи не сум ни во управен одбор...
> Нема врска тоа секој граѓанин на РМ може да учествува во основање на
> невладина организација, така барем мене ми кажаа...

Уфо па добро бе не те лажам... чл. 16 од Законот за здруженија на граѓани и
фондациите:

Основачи на здружени на граѓани можат да бидат само полнолетни граѓани
државјани на Р.М.

и чл 17: Здружение на граѓани можат да основаат најмалку петмина полнолетни
граѓани државјани на Р.М.

А за во Извршен одбор, никаде не кажува колку си стар, за два месеца ќе
бидеш полнолетен, тоа никој не го проверува.

--
Glisha