[LUG] Za registracijata

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Wed Oct 16 12:15:11 UTC 2002

On вто, 2002-10-15 at 14:51, Georgi Stanojevski wrote:

> Абе не требаше да правник да дадете ништо требаше само да земете дозвола од
> министерството за името (а ми кажаа) дека давале без проблеми на сите. Toa
> требаше веднаш да се среди.

Времето за регистрирање ќе биде околу месец дена.
Еве атачмент, што го даде тој адвокатот. Овој документ треба да го
попуниме и да му го дадеме.

Ќе ни треба и записник од основачко собрание.
Тоа пратете ми го на мејл (ristep at npk.com.mk)

Ааа да...
Пратете ми username и password за да ве ставам на
http://macedonia.homelinux.org

--
Риц