[LUG] Za registracijata

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Wed Oct 16 17:33:41 UTC 2002

Se slagam, toa bi bilo glupo. Epten nekako birokratski pocnavme jebote,
advokati pocnavme da plakjame. Ja mislev deka chlenarinata ke bide
racionalno iskoristena - na primer, za nabavka na pivo na nasite redovni
sostanoci. :-)

BTW, eve nekoj vic da razbieme monotonija:

Q: What do you call a lawyer with an IQ of 12?