[LUG] Za registracijata

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Wed Oct 16 19:09:51 UTC 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 07:33:41PM +0200, Darko Spasovski wrote:

> Se slagam, toa bi bilo glupo. Epten nekako birokratski pocnavme jebote,
> advokati pocnavme da plakjame. Ja mislev deka chlenarinata ke bide

Јас сакав да кажам дека работата е готова, сите документи се спремни се
чека само на тој за името...ама Ристо стварно ко да не чита и пак вика да
сме ги попунеле за да ги видел адвокатот?

Јас мислев дека му требаат за тоа со името, а не за регистрација тоа е
завршена работа...уште во вторникот ми ги видоа и дадоа зелено светло да ги
поднесеме.

--
Glisha