[LUG] Recnik za lokalizacija

savica at mt.net.mk savica at mt.net.mk
Thu Oct 17 13:12:46 UTC 2002

Spomnavme lokalizacija na programi. Poveketo od nas imaat prilicno
golemo iskustvo vo preveduvanje na programi. Primer, Ufo, Stojmir,
Krack i Atomic rabotat na Gnome, deckite od mksoftver go napravija
mKDE, jas imam napraveno 30-tina prevodi na programi... Imam predlog da
probame da napravime nekoj vid na recnik, vo koj ke standardizirame
odredeni poimi, pred da pocneme (ili prodolzime) so lokalizacijata. Na
primer, dali fajl e fajl ili datoteka, dali snimi e snimi ili
zacuvaj... Milijarda primeri ima. Ponatamu, ima i milijarda
kompjuterski termini za koi nema soodveten prevod na makedonski ili sme
naviknati na angliskiot termin pa istiot go kazuvame i koristime na
makedonski. Me interesira sto mislite za ova gorlivo prasanje? Isto
taka, treba da se dogovorime i okolu pretstavuvanjeto. Predlog e da odi
imeto na Sloboden Softver Makedonija, preku mail koj ke go napravime i
ke bide oficijalen, a ne preku poedinci. Taka, kreditite ke odat na
adresa na organizacijata, a ne kaj nekoj.