[LUG] Statutot

Stojcev Darko atom1c at linux.net.mk
Thu Oct 17 21:35:25 UTC 2002

> Дали треба исто да ставиме дека се залагаме за слободни стандарди и
> протоколи и сл. (не за патенти и сл).
>
> Ај мала дискусија ќе молам.

Прво, очигледно само Дамјан помислил на ова и барем знам сега кој погледнал
подалеку од статутот...

Второ....Апсолутно! Опен стандардот е она што денес прави секој поспособен
сам да си напише драјвер или авторизациски механизам за EAP протокол
например. Што би работеле голем број луѓе ако нема отворени API-a например.
Јас барем мислам дека ССМ треба да поддржува, поздравува (со тек на време се
надевам и промовира, да излезам малку од скромната ми кожа) и промовира
оваков тип на софтвер.
Да бевме малце поагилни со преведувањето ќе предложев и некое rfc да се
преведе ама ај да си глеам работа...

Поздрав