[LUG] Sakate rabota? REAGIRAJTE BRZO

Igor Petreski direktor at pcinfo.com.mk
Tue Oct 22 20:22:32 UTC 2002

Nekoi tepila imaat potrba od osnoven Linux kurs. Se raboti za fond od
vkupno 150 casovi. Rabotata mi ja predlozija, no insistirav da odi preku
SSM. Ova znaci deka dokolku sme spremni da obezbedime lugje koi bi go
odrzale ovoj (naj)osnoven kurs za Linux, imame dil uste utre. Za cena
seuste nemam(e) pregovarano no mislam deka ce moze da se obezbedi
solidna suma. Firmata obezbeduva prostor, masini i se sto treba da se
odrzi nastavata. Nase e da instalirame Linux i da gi odrzime casovite.
Tie baraat eden do dvajca predavaci, a jas barav da taa obvrska ja
prevzeme organizacijata sto znaci deka nase bi bilo kolku luge i za sto
ce angazirame. Bidejci nemame ziro-smetka da ni platat: postojat dve
solucii:
Prva: da kompenzirame so kompjuteri
Vtora: da plata preku druga firma (sto malku moze da gi iskomplicira
rabotite)

Osnoven predlog okolu prihodot e (ova e moj predlog, so niv seuste
nemame razgovarano za cena i uslovi):
Da se definira cena od cas (ne pomala od 5 Eura)
Predavacite da zemaat 70-80% od sumata za odrzani casovi
Ostatokot od 20-30% da odi vo fondot na organizacijata.

Dokolku nie ne smespremni da izlezeme na ova baranje, ce treba nekoj
individualno da ja sraboti ovaa rabota. Za da ne dozvolime da se igra
pozadinski, imeto na naracatelot ce go dobiete javno samo dokolku ne se
slozime kako SSM da go odrzime ovoj kurs, pa posle toa koj kako si ja
naredi. (Koj veli deka nema pari vo Slobodniot Softver?)

Loso e sto ova mora da go dogovorime uste utre, im treba brz odogovor,
kursevite bi traele dve nedeli, pocnuvajci od naredniot ponedelnik.

Zatoa POD ITNO mora da iznajdeme nacin da se vidime, ili pak da ja
otkazeme rabotata (sto mislam deka ne e mnogu pametno!). Bidejci neznam
koj od vas kolku iskustvo ima oklu drzenje casovi na grupi (kursevi)
mozam prilicno da im pomognam okolu sostavuvanjeto na casovite i
programata (edna godina drzev kursevi na razlicni grupi), no za zal LU
stanav od "vcera" i ne bi sakal "stravot" od javen nastap da nekogo od
vas razubedi da ne drzi casovi. Vprocem, SSM e i javna organizacija

Главен и Одговорен Уредник
Игор Петрески

Редакција ПЦИнфо+,
ул. Кукушка 15,