[LUG] Sakate rabota? REAGIRAJTE BRZO

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Oct 22 20:57:15 UTC 2002

On Tue, Oct 22, 2002 at 10:22:32PM +0200, Igor Petreski wrote:

> Nekoi tepila imaat potrba od osnoven Linux kurs. Se raboti za fond od

Тепила?
Јас сум за, знам да инсталирам линукс а под основи за Линукс незнам
што подразбираш но мислам дека знам. :)

А тоа за плаќање е одлично да ни платат со компјутер(и) за ССМ...немора
предавачите ништо да земат или сите пари да отидат во ССМ - трошоци за
превоз...сепак уште не сме оформени(ЗЛАТКО,СТОЈМИР!!!) а ни треба
средства. :)

> stanav od "vcera" i ne bi sakal "stravot" od javen nastap da nekogo od
> vas razubedi da ne drzi casovi. Vprocem, SSM e i javna organizacija

A кому му се дражат часови--деца, секретарки, директори...

> Главен и Одговорен Уредник
> Игор Петрески

:) Пораката на латиница, потписот на кирилица.

п.с. јебем ли ти message-id километарско.

--
Glisha