[LUG] За и околу финалната верзија на статутот

Novica Nakov novica at bagra.net.mk
Thu Sep 26 23:50:58 UTC 2002

Во својата последна порака, Georgi Stanojevski напиша:

| Луѓе што се мачите толку многу околу статутот, дајте да ни го прифатат во
| суд после ќе го менуваме ако му најдеме недоследности.

Не може така, треба пак истата процедура по судови да се прави ако има
промени.

Туку она што мене ме загрижува е следново. Правев муабет со адвокат и
човекот ми рече дека се што смее едно здружение на граѓани да прави
(бтњ, нешто ко невладина организација не постои според закон), кога
станува збор за софтверов наш е само да го промовира. Тоа значи парите
од чланарина за маички и флаери. Нема проекти, нема локализација и не
знам што другу. Сето тоа е против законско...

Што ќе кажете?

--
Новица

Да се биде опасен, тоа е задача за иднината.