mal potsetnik

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Wed Aug 13 07:18:54 UTC 2003

Новица Наков wrote:
> 4. Што ли се случува со преведувањето на GNOME?

Ни фали работна сила.
Дај вие што работевте на KDE, пребацете се у комшилук кај чичко GNOME.
Со вашата агилност, би требало да се спичи за многу кратко време.  :-)

> 7. Дали може насилно да ги претплатиме на оваа листа членовите на ОССМ кои
> не се на неа? Ако не е можно, тогаш да им го пратиме овој мејл со нашиве
> тековни активности кој како сака да се приклучи?

Може. Дајте ми ги емаил адресите на тие членови и ќе ги претплатам гратис.

--
It is by the fortune of God that, in America, we have three benefits:
freedom of speech, freedom of thought, and the wisdom never to use