mal potsetnik

Дарко Николовски darkon at npk.com.mk
Wed Aug 13 08:43:08 UTC 2003

Ivan Stojmirov wrote:

> Може. Дајте ми ги емаил адресите на тие членови и ќе ги претплатам
> гратис.

Неможе... како можете да си земете за право некого со сила да
претплатувате на некоја листа......

Ако имате е-мејлови од нив пратете им порака и кажете им дека постои
листава и дека е добро да се зачленат.. и доколку незнаат како дека
можете вие да ги зачлените .. но дека ви теба одобрување од нив....

нема да се праиме спамери ... не се зафркавајте

--
If you want to read about love and marriage you've got to buy two separate
books.