Makedonix?

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Aug 14 09:55:06 UTC 2003

Arangel Angov wrote:
> Јас ќе ти помагам. Чекам задачи од утре!

За почеток зирнете го:
http://penguin.linux.net.mk/wiki/index.php/PreLinuxMK

Додадете ваши идеи и одберете некоја од наведените работи кои треба да
се завршат.

Ни треба име за дистрибуцијата.
Зборев со Иле и констатиравме дека името немора да биде директно
поврзано со "Македонија" (Македоникс, МКЛинукс, whateverМК), но пожелно
е да има некаква симболика која барем малце би асоцирала на Македонија.

Мој предлог:
Revolvix, Revolinux или Revolux, во смисла на дистрибуција која ќе ја
донесе информатичката револуција во Македонија?  :-)

Ај разбркајте и вие по тоа мозоците и дајте некој предлог.

--
(c) 2003 De Ja Vu Inc.  (c) 1994 De Ja Vu Inc.