[Ossm-members] Re: Linux 2.6.0-test11

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Sun Dec 14 16:25:01 UTC 2003

> Откри што беше?
> Ако е ептен побрзо, да ставам 2.6.. :)

не открив,
имав некој проблем со USB-bluetooth-от, и пак сум на 2.4.23 - барем на
работа не можам толку да експериментирам.

Но факт е дека во 2.6 е прилично подобрена интерактивност и сл...

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

Боже,
   дај ми сила да го издржам она што не можам да го менувам,
   храброст да го изменам она што можам,
   и мудрост да ги разликувам двете.