[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

v plin at freemail.com.mk[brisi]
Wed Dec 17 23:12:24 UTC 2003

дамјан г. wrote:

> hotplug ти треба само ако убациш cardbus или usb device да се учита
> соодветниот драјвер/модул за него. Ако немаш модули, не ти ни треба.

> не.
> твојава USB-2.0 картица или е компатибилна со EHCI стандардот или не е.
> Ако не е, веројатно ти нема помош. Ако е, ти треба ehci-hcd или како модул
> или во кернелот. Друго не треба да се подесува.

еј ова работи одлично!
е сега затоа што ако се во кернелот драјверите неможам да ја вадам
картицата, ке треба да користам hotplug. Може малце да ми објасниш околу
тоа и да ми дадеш некои линкови евентуално. На
http://linux-hotplug.sourceforge.net нема некоја си документација јака.

фала со ова ми работи секое делче од лаптопов... освен ТВ излезот не сум го
пробал...